Το πρόγραμμα της ΝΔ για τα μεγάλα έργα και τις υποδομές


Να μετατραπεί η χώρα σε... εργοτάξιο με ιδιωτική χρηματοδότηση είναι το σχέδιο του Κυριάκου Μητσοτάκη. Επενδύσεις, με ορίζοντα μέχρι το 2013, τις οποίες η Νέα Δημοκρατία έχει κοστολογήσει 10-12 δισ. ευρώ.

Ο προγραμματικός χάρτης της ΝΔ για τις Υποδομές, που παρουσίασε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

- Οδικές Υποδομές
- Κατασκευή τριών μεγάλων οδικών έργων στην Αττική
 
   
  • Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου μήκους 50 χιλιομέτρων που θα συνδέει απευθείας την Υλίκη με την Ελευσίνα. Πρόκειται για ένα έργο πνοής, είπε ο κ. Μητσοτάκης, που θα συνδέσει τις δύο εθνικές οδούς (Αθηνών- Θεσσαλονίκης και Αθηνών Πατρών) παρακάμπτοντας επί της ουσίας την Αθήνα και την Αττική και θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής, είναι έργο εξαιρετικά σημαντικό και εμβληματικό.
  • Επέκταση της Αττικής Οδού προς Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο Ελληνικό. Αυτήν θα προωθήσει η επόμενη κυβέρνηση προκειμένου να υπάρχει και δρόμος ταχείας κυκλοφορίας προς το εμβληματικό πρότζεκτ του Ελληνικού.
  • Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος. Μια υπόσχεση δεκαετιών θα γίνει επιτέλους πράξη.

- Σύνδεση των αποκομμένων πόλεων με το Κεντρικό Οδικό Δίκτυο. Μεταξύ άλλων το πρόγραμμα της ΝΔ προβλέπει τη σύνδεση:

  • Της Δράμας με την Εγνατία οδό
  • Του Καρπενησίου με τη Λαμία
  • Της Έδεσσας και των Γιαννιτσών με τον ΠΑΘΕ
  • Της Κακαβιάς με τα Ιωάννινα.
 
- Επιτάχυνση της Ολοκλήρωσης του Κεντρικού Οδικού Δικτύου, και συγκεκριμένα:

  • Του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα - Πύργος
  • Του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65)
  • Κατασκευή του ΒΟΑΚ με ενιαία δημοπράτηση του τμήματος Χανιά - Αγ. Νικόλαος 
  •  
  • -Σιδηροδρομικές Υποδομές
  •  
  • Αναβάθμιση και συντήρηση του σιδηροδρομικού και του προαστιακού δικτύου. Αδιαπραγμάτευτος στόχος είναι στο τέλος της τετραετίας το ταξίδι Αθήνα- Θεσσαλονίκη να χρειάζεται 3 ώρες.
  • Σύνδεση του Ρίου με το νέο λιμάνι της Πάτρας.
  • Νέα χάραξη της γραμμής Θεσσαλονίκη - Καβάλα και εκσυγχρονισμός της υφιστάμενης μέχρι την Αλεξανδρούπολη.
  •  
  • - Ολοκλήρωση του μετρό στη Θεσσαλονίκη (χωρίς μουσαμάδες).
  •  Κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό στην Αθήνα (Άλσος Βεΐκου - Γουδή) με επέκταση από το Άλσος Βεΐκου στον Περισσό και από το Γουδή στην Κατεχάκη ώστε να απολήγει στις γραμμές 1 και 3 αντίστοιχα και να βελτιωθεί η συνδεσιμότητα του Δικτύου, καθώς με το σημερινό σχεδιασμό η γραμμή 4 δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του επιβατικού κοινού της Αττικής.
  •  
  • - Ενεργειακές Υποδομές
    • Ολοκλήρωση των διασυνδέσεων των νησιών:
    • Σύνδεση της Κρήτης με την Αττική και των Δωδεκανήσων με την Κρήτη
    • Σύνδεση της Ικαρίας και της Σάμου με τις Κυκλάδες και των Κυκλάδων με την ηπειρωτική χώρα.
    • Σύνδεση των νησιών του Β. Αιγαίου με την Αν. Μακεδονία.
    • Προώθηση συστημάτων ανάκτησης ενέργειας από τα απορρίμματα, πάντοτε παράλληλα με την ανακύκλωση.
    •  
      Παρουσιάζοντας το κυβερνητικό σχέδιο για τις νέες υποδομές στην Ελλάδα με τίτλο «Ανάπτυξη και νέες δουλειές», ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε ότι «οι σχετικές επενδύσεις έχουν ήδη κοστολογηθεί σε 10-12 δισ. ευρώ μέχρι το 2023, γεγονός που θα αποφέρει έως 2% πρόσθετη αύξηση του ΑΕΠ ετησίως, αλλά κυρίως θα δημιουργήσει 240.000 νέες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας εντός της επόμενης τετραετίας».
    •  
    • Περισσότερα στο: cnn.gr

Σχόλια

24home.gr

MODACAFE.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις