Το πρόγραμμα της ΝΔ για τα μεγάλα έργα και τις υποδομές
Να μετατραπεί η χώρα σε... εργοτάξιο με ιδιωτική χρηματοδότηση είναι το σχέδιο του Κυριάκου Μητσοτάκη. Επενδύσεις, με ορίζοντα μέχρι το 2013, τις οποίες η Νέα Δημοκρατία έχει κοστολογήσει 10-12 δισ. ευρώ.
Ο προγραμματικός χάρτης της ΝΔ για τις Υποδομές, που παρουσίασε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
- Οδικές Υποδομές
- Κατασκευή τριών μεγάλων οδικών έργων στην Αττική
- Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου μήκους 50 χιλιομέτρων που θα συνδέει απευθείας την Υλίκη με την Ελευσίνα. Πρόκειται για ένα έργο πνοής, είπε ο κ. Μητσοτάκης, που θα συνδέσει τις δύο εθνικές οδούς (Αθηνών- Θεσσαλονίκης και Αθηνών Πατρών) παρακάμπτοντας επί της ουσίας την Αθήνα και την Αττική και θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής, είναι έργο εξαιρετικά σημαντικό και εμβληματικό.
- Επέκταση της Αττικής Οδού προς Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο Ελληνικό. Αυτήν θα προωθήσει η επόμενη κυβέρνηση προκειμένου να υπάρχει και δρόμος ταχείας κυκλοφορίας προς το εμβληματικό πρότζεκτ του Ελληνικού.
- Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος. Μια υπόσχεση δεκαετιών θα γίνει επιτέλους πράξη.
- Σύνδεση των αποκομμένων πόλεων με το Κεντρικό Οδικό Δίκτυο. Μεταξύ άλλων το πρόγραμμα της ΝΔ προβλέπει τη σύνδεση:
- Της Δράμας με την Εγνατία οδό
- Του Καρπενησίου με τη Λαμία
- Της Έδεσσας και των Γιαννιτσών με τον ΠΑΘΕ
- Της Κακαβιάς με τα Ιωάννινα.
- Επιτάχυνση της Ολοκλήρωσης του Κεντρικού Οδικού Δικτύου, και συγκεκριμένα:
- Του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα - Πύργος
- Του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65)
- Κατασκευή του ΒΟΑΚ με ενιαία δημοπράτηση του τμήματος Χανιά - Αγ. Νικόλαος
- -Σιδηροδρομικές Υποδομές
- Αναβάθμιση και συντήρηση του σιδηροδρομικού και του προαστιακού δικτύου. Αδιαπραγμάτευτος στόχος είναι στο τέλος της τετραετίας το ταξίδι Αθήνα- Θεσσαλονίκη να χρειάζεται 3 ώρες.
- Σύνδεση του Ρίου με το νέο λιμάνι της Πάτρας.
- Νέα χάραξη της γραμμής Θεσσαλονίκη - Καβάλα και εκσυγχρονισμός της υφιστάμενης μέχρι την Αλεξανδρούπολη.
- - Ολοκλήρωση του μετρό στη Θεσσαλονίκη (χωρίς μουσαμάδες).
- Κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό στην Αθήνα (Άλσος Βεΐκου - Γουδή) με επέκταση από το Άλσος Βεΐκου στον Περισσό και από το Γουδή στην Κατεχάκη ώστε να απολήγει στις γραμμές 1 και 3 αντίστοιχα και να βελτιωθεί η συνδεσιμότητα του Δικτύου, καθώς με το σημερινό σχεδιασμό η γραμμή 4 δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του επιβατικού κοινού της Αττικής.
- - Ενεργειακές Υποδομές
- Ολοκλήρωση των διασυνδέσεων των νησιών:
- Σύνδεση της Κρήτης με την Αττική και των Δωδεκανήσων με την Κρήτη
- Σύνδεση της Ικαρίας και της Σάμου με τις Κυκλάδες και των Κυκλάδων με την ηπειρωτική χώρα.
- Σύνδεση των νησιών του Β. Αιγαίου με την Αν. Μακεδονία.
- Προώθηση συστημάτων ανάκτησης ενέργειας από τα απορρίμματα, πάντοτε παράλληλα με την ανακύκλωση.
-
Παρουσιάζοντας το κυβερνητικό σχέδιο για τις νέες υποδομές στην Ελλάδα με τίτλο «Ανάπτυξη και νέες δουλειές», ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε ότι «οι σχετικές επενδύσεις έχουν ήδη κοστολογηθεί σε 10-12 δισ. ευρώ μέχρι το 2023, γεγονός που θα αποφέρει έως 2% πρόσθετη αύξηση του ΑΕΠ ετησίως, αλλά κυρίως θα δημιουργήσει 240.000 νέες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας εντός της επόμενης τετραετίας». - Περισσότερα στο: cnn.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου